Aura Fysion fysioterapia pohjautuu aktiiviseen ohjattuun harjoitteluun. Meillä on vuosien kokemus tuki- ja liikuntaoireisten kuntouttamisesta ja käytämme tämän kokemuksemme Sinun parhaaksesi. “Liike on lääke”, sanotaan, ja kun siihen lisätään vielä annos oikein kohdennettua harjoittelua, niin saamme parhaan tuloksen aikaiseksi. Pitkittynyt kipu aiheuttaa yleensä häiriöitä tuki- ja liikuntaelimistön toiminnassa, kun taas aktiivinen liike usein palauttaa toimintakykyä ja lievittää kipua. Jos niska on jumissa tai selkäkipu vaivaa, käänny puoleemme ja fysioterapeuttimme löytää yksilölliset ratkaisut oireeseesi. Tutustu hinnastoomme.

Ammattitaitoinen fysioterapeutti ja käytössämme oleva harjoituslaitteisto auttavat sinua kuntouttamaan kehoasi turvallisesti. Suomessa kehitetty laitteisto on suunniteltu fysioterapeutin työkaluksi ohjaamaan liike turvallisesti ja riittävän tehokkaasti kipuilevalle oirealueelle. Laitteet voidaan säätää yksilöllisesti ja pienillä painoväleillä olevat vastuslevyt lisäävät turvallisuutta. Kohdennettujen laiteharjoitteiden myötä edetään toiminnallisiin harjoitteisiin, joissa hyödynnetään mm. oman kehon painoa sekä vapaampia liikeratoja.

Fysioterapia -hoitojakso

Fysioterapiaan tullaan tavallisimmin lääkärin lähetteellä, johon on merkitty hoitokertojen määrä. Et kuitenkaan välttämättä tarvitse lähetettä hoidon aloittamiseen. Alkuun tehdään riittävä alkukartoitus mm. oireiden kestosta ja laajuudesta, jonka perusteella suunnitellaan hoidon sisältö. Tavallisimmin fysioterapiajakso on 5–15 kerran kokonaisuus. Ammattitaitoinen henkilökuntamme on perehtynyt hyvin tuki- ja liikuntaelinkuntoutukseen.

Hoitoesimerkkejä

Alaselän paikalliset kiputilat, alaraajaan säteilevät iskiasvaivat, rintarangan (yläselän) kiputilat, niskan ja hartiaseudun kiputilat, päänsärky, sormien puutuminen, olkapään jännetulehdukset, leikkausten jälkeinen kuntoutus, tapaturman jälkitilan kuntoutus kuten kolarien aiheuttamat niskan retkahdusvammat vaativat hierontaa ja aktiiviseen liikkeeseen perustuvaa fysioterapiaa.

Haluaisitko tietää palveluistamme enemmän? Soita 08 331 313 ja kysy lisää.

We offer Physical Therapy services also in English, please contact 08 331 313. We´ll be happy to answer your questions.